خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

تماس بگیرید

پیشگامان شیمی

  • شهر: اصفهان
  • استان: اصفهان
  • نوع فعالیت: فروش جزئ و کل
  • شماره همراه: 09198008313
  • تماس: 03195023713
  • ارسال شده: مهر ۳۰, ۱۳۹۷ ۸:۵۸ ق.ظ
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است

توضیحات بیشتر

کاربرد کلسیم پروپیونات،پروپیونات کلسیم چیست، فروش پروپیونات کلسیم ، مضرات پروپیونات کلسیم ،
پروپیونات سدیم ،نگهدارنده شیرینی
یک نگاه کلی به پروپیونات کلسیم و کاربرد این محصول در صنایع گوناگون:
پروپیونات کلسیم یک نمک آلی است که از طریق واکنش هیدروکسید کلسیم با اسید پروپیونیک تشکیل شده (همچنین به عنوان اسید پروپانوئیک شناخته می شود) این ترکیب در شکل بلورین یا پودر رخ می دهد. این محلول در آب است و فقط کمی در الکل حل می شود .
Propionate کلسیم به عنوان یک نگهدارنده مواد غذایی در نان و سایر محصولات پخته شده به دلیل توانایی آن برای مهار رشد قالب و سایر میکروارگانیسم ها استفاده میشود.
اسید پروپیونیک در برخی از غذاها به طور طبیعی ظاهر می شود و به عنوان یک نگهدارنده در این غذاها عمل می کند. بعضی از انواع پنیر، به عنوان مثال، حاوی ۱٪ اسید پروپیونیک طبیعی هستند.
مطالعات نشان می دهد که پروپیونات کلسیم یکی از امن ترین مکمل های غذایی است که در صنایع غذایی استفاده می شود. موش هایی که دارای رژیم غذایی حاوی حدود ۴ درصد کل پروتئین کلسیم برای یک سال هستند هیچ اثرات بدی نداشتند. در نتیجه، اداره غذا و داروی آمریکا هیچ گونه محدودیتی در استفاده از آن در غذاها قرار نداده است. علاوه بر محصولات پخته شده، معمولا به عنوان نگهدارنده در محصولات شکلات، پنیر های فرآوری شده و حفظ میوه استفاده می شود. صنعت دخانیات همچنین از پروتئین کلسیم بعنوان نگهدارنده در بعضی از محصولاتش استفاده کرده است.
پروتئین کلسیم فراتر از نقش آن به عنوان افزودنی مواد غذایی، در تولید لاستیک بوتیل کاربرد خاصی دارد. افزودن آن به محصول خالص باعث می شود که لاستیک را پردازش کند و از خوردن لاستیک در طول تولید محافظت کند.
۰۹۱۹۸۰۰۸۳۱۳ پارسایی
۰۳۱۹۵۰۲۳۷۱۰

شناسه آگهی : 2075a423b507cf16

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

هشدار پلیس :

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.

error: Content is protected !!